Draeber-oesters

 

Nytaarsaften blev lidt af en farce! Festede med plus 60 klaedt i blaa palliet fra top til taa. Allerede mellem de to foerste retter var der dans til Ole Erling og bror. Den tredje ret var oesters, som vi skyllede ned med laekker roedvin.  Draeber-oesters viste det sig, for da klokken var 23.40 laa Kim med hovedet i toenden, mens jeg pimpede champagne alene. Jeg sympati-braekkede mig lidt senere og saadan er der saa meget. Nu haaber vi bare, at tragedien ikke er kendetegnende for resten af 2010. I dag har vi rekrereret med pool og morgenbuffet.

Kim updater senere i dag om kidnapninger og andet guf!

Stine

One response to “Draeber-oesters

  1. Kære Stine – godt nytår! Håber skalddyrsforgiftningen er aftaget og at I er klar til en masse nye eventyr her i det nye år. Jeg har endelig fået mig tilmldt som fast læser af jeres blog og glæder mig helt vildt til at følge med… … spændende læsning so far! Pas godt på jer selv!

Skriv et svar

